Kurka, są ze trzy w Polsce do kupienia - ale to albo trupy albo nie mają papierów.
Technicznie to jest po prostu tył Tarpana.
A tutaj walka trwa, dzisiaj była wizytacja produkcji
Nie robiłem fot bo nie widać na nich postępu - ale większość budy jest już wyszpachlowana i ponownie zapodkładowana, już pod lakier.
Jeszcze trzy elementy wymagają miłości blacharza
Jak skończą to idziemy w podwozie.
Na razie znalazłem trochę fotek i już wiem na bank jak wyglądał silnik.
Pokrywa zaworów czarna. Blok czerwony. Głowica w naturalnym kolorze odlewu.
Tak zrobimy na gotowo.
Do tego nowe kable, i wymiana rur powietrza na aluminiowe spiro.
Cała komora silnika będzie robiona na nowo, czyściutka. Silnik ma nowe uszczelki, to samo skrzynia, wał, osie itd. Powinno być gites
Mam jeszcze taki głupi pomysł
żeby przy pierwszym odpaleniu po reinkarnacji towarzyszył naszemu Kuniowi nowy licznik, więc kupiliśmy :
A stary poleci do muzeum naszego i będziemy mieć podwójne zliczanie kilometrówki (na starym jest 98500 teraz).