![;) ;)](images/smiles/wink.gif)
Poza tym cóż złego jest w napisaniu że mechanizm w zegarku jest oparty na bazie ST-16? Prościej tak napisać niż kombinować jakąś "legendę" o tajemniczej manufakturze, trochę mi to przypomina: "za siedmioma lasami za siedmioma górami"...
![:)) :))](images/smiles/biggrin.gif)
Rudolf napisał/a: |
Słoniu, bierzesz ich w obronę , bo jak inni robili to Błonie też może ![]() |
Iks napisał/a: |
"Celowanie w klientele" niczego nie tłumaczy bo to jest normalne oszustwo. |
Iks napisał/a: |
To nie jest koloryzowanie tylko normalne piętrolenie bzdur mających uzasadnić cenę, to jest normalne wprowadzanie klienta w błąd - nie wiem czy nie zabronione przypadkiem w UE. |
mw75 napisał/a: |
(...) Na takie postępowanie nawet paragrafy można znaleźć. |
Rudolf napisał/a: |
Słoniu, bierzesz ich w obronę , bo jak inni robili to Błonie też może ![]() |
Cytat: |
Art. 25. 1. Kto, oznaczając lub wbrew obowiązkowi nie oznaczając towarów
albo usług, wprowadza klientów w błąd co do pochodzenia, ilości, jakości, składników, sposobu wykonania, przydatności, możliwości zastosowania, naprawy, konserwacji lub innych istotnych cech towarów lub usług albo nie informuje o ryzyku, jakie wiąże się z korzystaniem z nich, i naraża w ten sposób klientów na szkodę, podlega karze aresztu albo grzywny. |
Cytat: |
Art. 18a.Ciężar dowodu prawdziwości oznaczeń lub informacji umieszczanych
na towarach albo ich opakowaniach lub wypowiedzi zawartych w reklamie spoczywa na osobie, której zarzuca się czyn nieuczciwej konkurencji związany z wprowadzeniem w błąd. |
Maras68 napisał/a: |
Słoniu - czy jesteś obiektywny i czy możemy ci ufać ![]() ![]() |