|
Czwarty Wymiar ...world wide watches... |
|
Pogadajmy o... - Zegarek za 30.000 zł
Musaszi - 2012-04-23, 19:52 Temat postu: Zegarek za 30.000 zł Naszedł mnie taki dziwny eksperyment myślowy....
Założmy, że każdy z kumotrów ma w kieszeni do wydania 30.000 zł i MUSI za tę kwotę kupić JEDEN zegarek.
JEŚLI KUPIMY TAŃSZY SIKOR RESZTA KASY PRZEPADA W CZARNEJ DZIURZE.
Co kumotry by wybrali?
Śfajcarska kłalita? Czy coś inszego?
Ratler Wściekły I - 2012-04-23, 19:53
seiko ananta a resztę bym przepił
nie napisałeś że za CAŁA kwote trzeba kupić zegarek wiec mój głos się liczy
beceen - 2012-04-23, 19:54
30kpln na jeden zegar? to niekoszerne!
PO i Portugalec.
Musaszi - 2012-04-23, 19:54
cinol, dodaję, że reszta kasy przepada
Iks - 2012-04-23, 19:57
ale ja bym wolał kupić 10 sztuk (no...w porywach do 15) za tę sumę - nosząc je czułbym się zdecydowanie bardziej komfortowo
Spam - 2012-04-23, 20:01
Osobiście wybrałbym coś z Beijing Watch Factory... pewnie everesta
Rudolf - 2012-04-23, 20:03
Nie kupiłbym żadnego zegarka za podaną kwotę ..
Blaz - 2012-04-23, 20:04
Oddałbym na Fundację.
Spam - 2012-04-23, 20:06
Rudolf napisał/a: | Nie kupiłbym żadnego zegarka za podaną kwotę .. |
...jak każdy...reszta przepada
Blaz napisał/a: | Oddałbym na Fundację. |
Blazu wyluzuj ... daj się zabawić gawiedzi
beceen - 2012-04-23, 20:07
Spam napisał/a: | Rudolf napisał/a: | Nie kupiłbym żadnego zegarka za podaną kwotę .. |
...jak każdy...reszta przepada |
ja wezme
Spam - 2012-04-23, 20:09
beceen napisał/a: | Spam napisał/a: | Rudolf napisał/a: | Nie kupiłbym żadnego zegarka za podaną kwotę .. |
...jak każdy...reszta przepada |
ja wezme |
...ta a w konsekwencji i tak wszystko przejmą producenci literatury... a propos dziś dzień książki
Blaz - 2012-04-23, 20:09
Spam napisał/a: | [
Blazu wyluzuj ... daj się zabawić gawiedzi |
Nie, autentycznie. To wynika z mojego poglądu na zegarek i świat materialny.
Moja wymarzona kłalita kosztuje po prostu więcej.
Jacek. - 2012-04-23, 20:09
Portugała.
Gb.
Niepewny politycznie w każdym ustroju
ALAMO - 2012-04-23, 20:10
Nie ma zegarka który mógłby kosztować 30 000 zł.
Chyba że biżuteria.
Ale ja jestem heteroseksualny.
Machu - 2012-04-23, 20:10
W teorii- zrobiłbym własny projekt i zamawiał podzespoły bez zbytniego patrzenia na koszty...
W praktyce- nie potrafiłbym się zdecydowac, co bym własciwie chciał w owym projekcie
P.S. Im dłużej Was czytam, tym bardziej jasne staje się dla mnie, ze de facto nie ma zegarków za 10,20 czy 30 tys.- bo za tyle to mozna kupić juz tylko wizerunek marki i reszte wypocin PRowców
TowRoupas - 2012-04-23, 20:12
Wezmę jakiś za tyle a potem sprzedam i kupię wiele tańszych
Blaz - 2012-04-23, 20:13
I to jest szczwany plan!
beceen - 2012-04-23, 20:13
Machu napisał/a: | W teorii- zrobiłbym własny projekt i zamawiał podzespoły bez zbytniego patrzenia na koszty...
W praktyce- nie potrafiłbym się zdecydowac, co bym własciwie chciał w owym projekcie |
niebieskie srubki. drogie sa
Cezar - 2012-04-23, 20:13
Skoro musiałbym wydać akurat na zegarek, a reszta przepada, to...cokolwiek. Rolek, ponuraj, jakaś kłalita... Po zakupie natychmiast bym sprzedał i kupił sobie IWC aquatimera, a resztę zagospodarował jakoś
Słoniu - 2012-04-23, 20:17
Zamiast portugalca to parnisa byście se pokupowali - w dupach się wam poprzewracało
A tak poważnie, nie dorosłem jeszcze do zegarka na 30k. Po prostu nie nosiłbym go bo bym się o niego bał. Pewnie traktowałbym jak eksponat w gablocie... A cena chyba nie gra tak ważnej roli w tej zabawie. Dzisiaj alpha za 500 dała mi tak samo wiele radości jak ostatnio kupiony stenek.
Ratler Wściekły I - 2012-04-23, 20:18
wstyd mi za Was, naprawdę
niby china watches, achy i ochy za seiko monster, casio G czy oceanus, orinciki takie czy inne a jak nadeszła godzina próby to wyszło szydło z wora
za samą szwajcarią głosujecie
ktoś oprócz mnie wziąłby anante?
Damian - 2012-04-23, 20:18
Coś bym sobie wymodelował a potem poprosił Pawła Jankowskiego żeby przekuł to na rzeczywistość
zbyszke - 2012-04-23, 20:21
Ja bym wzial zadbanego Day-Date, ref 1803, z brylantami na indeksach. Akurat bym zmiescil sie w cenie.
I nosilbym w domu .
beceen - 2012-04-23, 20:28
ciniol napisał/a: | wstyd mi za Was, naprawdę
niby china watches, achy i ochy za seiko monster, casio G czy oceanus, orinciki takie czy inne a jak nadeszła godzina próby to wyszło szydło z wora
za samą szwajcarią głosujecie
ktoś oprócz mnie wziąłby anante?
|
ale mnie sie ananta nie podoba, a portugalec tak
albo jakiegos Granda chrono spring drive mozna by wziac...
Ratler Wściekły I - 2012-04-23, 20:29
beceen napisał/a: | ciniol napisał/a: | wstyd mi za Was, naprawdę
niby china watches, achy i ochy za seiko monster, casio G czy oceanus, orinciki takie czy inne a jak nadeszła godzina próby to wyszło szydło z wora
za samą szwajcarią głosujecie
ktoś oprócz mnie wziąłby anante?
|
ale mnie sie ananta nie podoba, a portugalec tak
albo jakiegos Granda chrono spring drive mozna by wziac... |
no trochę się zrehabilitowałeś
ALAMO - 2012-04-23, 20:30
Cytat: | I nosilbym w domu . |
No i tu żeś mi Zbysiu wrócil wiarę w siebie
W domu to wszystko wolno,i nie grzech
Jacek. - 2012-04-23, 20:33
ciniol napisał/a: | wstyd mi za Was, naprawdę
niby china watches, achy i ochy za seiko monster, casio G czy oceanus, orinciki takie czy inne a jak nadeszła godzina próby to wyszło szydło z wora
za samą szwajcarią głosujecie
|
Bo Portugał mi siem podobuje i możeta mi skoczyć na warśtat.
Poz tym knajpa Złota Kaczka już nie istnieje. Realna kaczka obiecuje wszystko, ale pieniądze trzeba wydać na Kaczkę. Taka różnica.
Gbx.
Svedos - 2012-04-23, 20:33
Ja tam dziwak jestem jakieś Grand Seiko
Jacek. - 2012-04-23, 20:34
PS: Pieniądze własne
Blaz - 2012-04-23, 20:34
Svedos napisał/a: | Ja tam dziwak jestem jakieś Grand Seiko |
To ja też taki dziwak jestem.
zbyszke - 2012-04-23, 20:36
ALAMO napisał/a: | Cytat: | I nosilbym w domu . |
No i tu żeś mi Zbysiu wrócil wiarę w siebie
W domu to wszystko wolno,i nie grzech |
No i jeszcze do kosciola bym zalozyl. Tak z jedna trzecia parafian, czarna jak smola, obowiazkowo ma na przegubach zlote zegarki ze zlotymi bransoletkami, tak, ze bym sie specjalnie nie wyroznial .
Svedos - 2012-04-23, 20:39
A skąd tam u Ciebie Zbyszek czarne Szwedy się wzięły
zbyszke - 2012-04-23, 20:40
No, oni sa francuskojezyczni - z Rwandy i Burundi glownie.
pulman - 2012-04-23, 20:40
Svedos napisał/a: | A skąd tam u Ciebie Zbyszek czarne Szwedy się wzięły |
z Somalii
Blaz - 2012-04-23, 20:40
Spod samiuśkich Tater.
Tomir - 2012-04-23, 20:41
Tylko jeden? Jeżeli tak to taki:
zbyszke - 2012-04-23, 20:43
pulman napisał/a: | Svedos napisał/a: | A skąd tam u Ciebie Zbyszek czarne Szwedy się wzięły |
z Somalii |
Z Somalii to do meczetu chodza, a z Etiopii to raczej do cerkwi.
Jacek. - 2012-04-23, 20:45
Do synagogi też paru
G.
pulman - 2012-04-23, 20:45
lata 2006-2009 spędziłem w Sztokholmie, tam właśnie zaobserwowałem wybijającą się mniejszość somalijską
Jacek. - 2012-04-23, 20:47
pulman napisał/a: | lata 2006-2009 spędziłem w Sztokholmie, tam właśnie zaobserwowałem wybijającą się mniejszość somalijską |
Powiadasz, że Szwedziorom jeszcze przyjdzie marynarkę wojenną zatrudnić?
G.
pulman - 2012-04-23, 20:49
nieeee pewnie się ubbezpieczą
ALAMO - 2012-04-23, 20:49
zbyszke napisał/a: | No, oni sa francuskojezyczni - z Rwandy i Burundi glownie. |
To się ciesz że bez maczet przyjechali ... Bo w Szwecji, mogli by dostać prawo do kultywowania swoich tradycji plemiennych : odrąbywania rąk sąsiadów.
turbiss - 2012-04-23, 20:51
a ja bym sobie takie coś z……. całą resztą
Janek - 2012-04-23, 20:55
Jesli byloby mnie stac,zeby wot tak sobie "pierdnac" trzydziestoma klockami to na nadgarstek zawitalby taki:
Albo bym zakupil jakiegos repetiera kieszonkowego i dorobil do niego zupelnie customowa koperte nareczna.
Iks - 2012-04-23, 20:57
Machu napisał/a: | o za tyle to mozna kupić juz tylko wizerunek marki i reszte wypocin PRowców |
ale to samo tyczy się każdego innego produktu - począwszy od trampek conversa po samochody np marki audi - no i można kupić trampki za 1/10 ceny na targowisku i można kupić skodę czy seata, bo niby to samo, ale taniej. Ale jak ktoś nie chce? Jego sprawa-jego pieniądze, niech kupuje audi, niech kupuje najki i inne produkty markowe. Jakbym miał te luźne 30K na zegarek to bym sobie kupił omegę bo mi się po prostu podoba, i w duszy miałbym, że 80 czy 90% ceny zapłaciłem za marketingowy bełkot a nie realny produkt. Jakby mi się rolexy podobały (i by mnie było na nie stać, tak jak teraz mnie stać na orienty i tanie seikacze) to też bym sobie pewnie kupił i też by mnie mało obchodziło, że na przeglądach wymieniają w nich połowę części
zbyszke - 2012-04-23, 21:04
O takiego:
Na styk by moze bylo z kasa...
Machu - 2012-04-23, 21:05
Oczywiście, że zasada jest ta sama, jednak myślę ze proporcje dość znacznie się różnią, niestety własnie na niekorzyść branży zegarkowej...albo własciwie nie tyle zegarków, co ogólniej wyrobów luksusowych (bo o takich zegarkach w tym temacie rozmawiamy )
Grizzly - 2012-04-23, 21:08
Cosik z IWC bym brał.
Jacek. - 2012-04-23, 21:11
Słodki jest
G.
radekglaz - 2012-04-23, 21:15
Za taką kwotę to tylko to:
Oj coś czuję, że Blaz już się czai z komentarzem
Blaz - 2012-04-23, 21:17
Chyba mnie lubisz. Ale ja jestem hetero.
radekglaz - 2012-04-23, 21:21
i długo nie trzeba było czekać
Blaz - 2012-04-23, 21:22
Mam obowiązek reagować na takie tanie chwyty.
Janek - 2012-04-23, 21:24
SMOKUUUUUUUUUUU!POTRZEBNY JESTES!
Remik - 2012-04-23, 21:24
Janek napisał/a: | SMOKUUUUUUUUUUU!POTRZEBNY JESTES! |
Śpi dziewicożerca
prezesso - 2012-04-23, 21:25
Ja tak na szybko mam kilka typow:
Tylko może z niebieskim bezelem
Jacek. - 2012-04-23, 21:28
Czy Ty czasem na drugie imię nie masz Ksenos?
G.
flight - 2012-04-23, 21:29
ja mam Seiko skrzywienie więc GS a jakbym miał trochę więcej to Nautilusa bo lubię
Blaz - 2012-04-23, 21:29
Xena.
ALAMO - 2012-04-23, 21:30
Ten IWC wspaniały Za 1500 zł wezmę
Remik - 2012-04-23, 21:31
Moja miłość reszta kasy WON
By remikb69 at 2012-04-23
By remikb69 at 2012-04-23
Jacek. - 2012-04-23, 21:32
Blaz napisał/a: | Xena. |
Chyba ci Prezesso za to dziób wylakieruje
Gb.
Janek - 2012-04-23, 21:44
Blaz napisał/a: | Xena. |
Tomir - 2012-04-23, 21:52
Iks napisał/a: | Machu napisał/a: | o za tyle to mozna kupić juz tylko wizerunek marki i reszte wypocin PRowców |
ale to samo tyczy się każdego innego produktu - począwszy od trampek conversa po samochody np marki audi - no i można kupić trampki za 1/10 ceny na targowisku i można kupić skodę czy seata, bo niby to samo, ale taniej. Ale jak ktoś nie chce? Jego sprawa-jego pieniądze, niech kupuje audi, niech kupuje najki i inne produkty markowe. Jakbym miał te luźne 30K na zegarek to bym sobie kupił omegę bo mi się po prostu podoba, i w duszy miałbym, że 80 czy 90% ceny zapłaciłem za marketingowy bełkot a nie realny produkt. Jakby mi się rolexy podobały (i by mnie było na nie stać, tak jak teraz mnie stać na orienty i tanie seikacze) to też bym sobie pewnie kupił i też by mnie mało obchodziło, że na przeglądach wymieniają w nich połowę części |
+1
prezesso - 2012-04-23, 21:52
Jacek. napisał/a: | Blaz napisał/a: | Xena. |
Chyba ci Prezesso za to dziób wylakieruje
Gb. |
Mam luz w ramionach
Powiedzie mnie tylko, czemu połowa moich obrazków się nie wyświetla na safari?
Miało być jeszcze to:
http://www.seikowatches.c...t/snr021j1.html
Piotrek - 2012-04-23, 22:10
Ją bym dozbierał i sprawił sobie AP RO. Nikt nie mówił że nie można dozbierać. Jak kłalita to kłalita !!!
Santino - 2012-04-23, 22:18
mnie by brakło
prezesso - 2012-04-23, 22:27
To ci Paweł taniej zrobi
Michał - 2012-04-23, 22:34
tylko jeden:
a jakbym już tego miał to Brajtek for Bentley
Santino - 2012-04-23, 22:47
prezesso79 napisał/a: | To ci Paweł taniej zrobi |
Chyba niestety nie
Jacek. - 2012-04-23, 22:53
Janek napisał/a: | Blaz napisał/a: | Xena. |
Obrazek
|
I te czarne majtki...
Gboo.
Rudolf - 2012-04-23, 23:03
sypnęło kłalitą aż strach
Jacek. - 2012-04-23, 23:10
Rudolf napisał/a: | sypnęło kłalitą aż strach |
Myśl nowa blaski promiennymi
Dziś wiedzie nas na bój, na trud.
Gb.
Niepewny politycznie w każdym ustroju
Rudolf - 2012-04-23, 23:16
ideały nie szczytne aczkolwiek .. najdroższe .
Jacek. - 2012-04-23, 23:18
Rudolf napisał/a: | ideały nie szczytne aczkolwiek .. najdroższe . |
Założeniem było, że Złota Kaczka stawia. Wuj z ideałami
Gboo.
Voit - 2012-04-23, 23:23
Ja chyba miałbym problem:
...Czy może ten:
Jak to dobrze, że nie mam tego problemu...
Krisp1 - 2012-04-23, 23:24
O takie to to
Rudolf - 2012-04-23, 23:24
Jacek. napisał/a: | Założeniem było, że Złota Kaczka stawia. Wuj z ideałami | ano hipotecznie rzecz biorąc , stać mie
Sebastian - 2012-04-23, 23:44
Monaco, dokładnie takie
Z tym że nie mam pojęcia ile takie kosztuje
chomior - 2012-04-23, 23:57
A ja bym se kupił brzydala
Fazi - 2012-04-24, 00:25
Roznie sie cenia - ale chcialbym bardzo miec jeden z limitki (699 szt.): Fiyta GA8070 Spacemaster - niezaleznie, czy musialbym reszte kasy stracic, czy nie
A tu inna ciekawostka marki (za circa 10 000 EUR)
thewickerman88 - 2012-04-24, 02:43
Ja to bym machnął sobie coś po prostu wytrzymałego. Jakiś automat z szafirkiem i utwardzanym tytanem (kurde strasznie przeżywam rysy na zegarku) i byłbym mega szczęśliwy.
bow - 2012-04-24, 06:21
Jak płacić, to za ciężką robotę, wymagającą olbrzymich umiejętności...
Svedos - 2012-04-24, 08:02
Fazi, ten też wchodzi w rachubę.
Blaz - 2012-04-24, 08:58
Jacek. napisał/a: | Rudolf napisał/a: | ideały nie szczytne aczkolwiek .. najdroższe . |
Założeniem było, że Złota Kaczka stawia. Wuj z ideałami
Gboo. |
Jeśli w taki sposób to możliwość jest tylko jedna:
ALAMO - 2012-04-24, 09:10
NIe starczylo by ci
maciek - 2012-04-24, 09:17
ALAMO napisał/a: | NIe starczylo by ci |
używkę wytartą by zanabył...
Blaz - 2012-04-24, 09:18
Cóż... Widać jest popyt, jeśli cenę windują...
prezesso - 2012-04-24, 09:19
bardzo mnie zawsze ciekawi co to za funkcja cosmograph w gaytonie
może mnie ktoś oświecić czym to się różni np. od chronografu
Iks - 2012-04-24, 09:20
Blaz napisał/a: | Jeśli w taki sposób to możliwość jest tylko jedna: |
piękny
buran - 2012-04-24, 09:23
Przy takim budżecie ciężko znaleźć coś ciekawego może taki Zenith entry level
Blaz - 2012-04-24, 09:24
prezesso79 napisał/a: | bardzo mnie zawsze ciekawi co to za funkcja cosmograph w gaytonie
może mnie ktoś oświecić czym to się różni np. od chronografu |
- Hay kotek!
- Hayyy...
- Pewnie będziesz mnie zaraz łajał...
- Za co, misiek?
- Zobacz co mam na moim przegubie!
- Ale kosmos!
Karolewskiej - 2012-04-24, 09:34
Portugalczyk lub Rolek GMT Master II lub chrono Zenitha
kwater - 2012-04-24, 09:44
Cytat: | może mnie ktoś oświecić czym to się różni np. od chronografu |
po roku księżycowym masz kosmiczne odchyłki
prezesso - 2012-04-24, 11:56
Blaz napisał/a: | prezesso79 napisał/a: | bardzo mnie zawsze ciekawi co to za funkcja cosmograph w gaytonie
może mnie ktoś oświecić czym to się różni np. od chronografu |
- Hay kotek!
- Hayyy...
- Pewnie będziesz mnie zaraz łajał...
- Za co, misiek?
- Zobacz co mam na moim przegubie!
- Ale kosmos! |
na zlocie odkupujesz ściereczkę do monitora
blake - 2012-04-24, 18:49
Ja bym se sprawił Rolexa Submarinera
Blaz - 2012-04-24, 18:50
Dyskoteka piętro wyżej.
Blaz - 2012-04-24, 19:17
No to ja się do czegoś przyznam.
Moja kłalita to ta z prawej:
ALAMO - 2012-04-24, 19:23
Blaz napisał/a: | No to ja się do czegoś przyznam.
Moja kłalita to ta z prawej:
Obrazek |
Co to ? Ta Glasfjuta twoja stara ? Nawet fajnie wykończone uszy.
prezesso - 2012-04-24, 19:30
To ta, przed którą mają klękać narody? Nie pamiętam już jej...
Blaz - 2012-04-24, 19:31
Citizen The Citizen Chronomaster CTQ57-0953
http://www.joynetmall.com...=jvqqxpctoutwsm
Cezar - 2012-04-24, 19:34
Blaz napisał/a: | Citizen Chronomaster |
A co on ma w środku ?
Kupę brylantów, pokryty platyną utwardzaną tegimentem ?
crayzee - 2012-04-24, 19:35
Buran, Zenith fajny. Ja może bym w to poszedł:
GrzecH - 2012-04-24, 19:37
za 30k to ja bym sobie kupił taki zegarek:
....z ciut dalszej perspektywy wygląda tak:
....a z jeszcze dalszej tak:
EDIT:
m - za 30k to kupił bym 2 takie - drugiego na części
Blaz - 2012-04-24, 19:37
Cezar napisał/a: | Blaz napisał/a: | Citizen Chronomaster |
A co on ma w środku ?
Kupę brylantów, pokryty platyną utwardzaną tegimentem ? |
Może Panuraj kosztować kilkadziesiąt tysięcy PLN, może Rolex podobnież, to czemu nie może Citizen?
A tak poważnie to jest kompletnie inna kultura podejścia do zegarka. Płacisz dokładnie za to, co dostajesz.
Cezar - 2012-04-24, 19:40
Ale co dostaję za 3,5 tysia kolorowych papierków ?
Blaz - 2012-04-24, 19:43
Kwarca HEQ w pięknej (sam widzisz na zdjęciu) kopercie z utwardzanego tytanu.
Powoli przygotowuję się do napisania tematu HEQ. Tam pokażę więcej.
Cezar - 2012-04-24, 19:45
Daj spokój....
HEQ, tytan, cuda wianki...rozumiem.
I kwestia chcenia to jest tylko kwestia mania
Jak bym miał, to bym chciał, nie zagłębiając się dlaczego tyle...
ALAMO - 2012-04-24, 19:46
Blaz napisał/a: | Płacisz dokładnie za to, co dostajesz. |
Też nie, ale nie ma już tak rażącego rżnięcia w tyłek jak w przypadku "kłality" wszelkiej maści. No i dostajesz jednak wysoka technologię, więc cena boli jeszcze mniej jak się to porówna z trupami spod Alp.
Blaz - 2012-04-24, 19:50
Świat zegarków japońskich to kompletnie inny świat od tego europejskiego. Nastawiony na technikę i ergonomię, a przy tym wyrafinowany designersko.
A tu następna moja wymarzona kłalitka, ale znacznie bardziej realna do pozyskania.
Tomek - 2012-04-24, 20:04
GrzecH napisał/a: | za 30k to ja bym sobie kupił taki zegarek: |
A ja wpłaciłbym pierwszą ratę za ten:
GrzecH - 2012-04-24, 20:09
Tomek napisał/a: | GrzecH napisał/a: | za 30k to ja bym sobie kupił taki zegarek: |
A ja wpłaciłbym pierwszą ratę za ten:
|
i to jest dobra koncepcja - a może coś z komplikacjami?
Tomek - 2012-04-24, 20:14
GrzecH napisał/a: | i to jest dobra koncepcja - a może coś z komplikacjami? |
Cenię sobie nie rzucającą się w oczy prostotę
Blaz - 2012-04-24, 20:15
Tomek napisał/a: | GrzecH napisał/a: | i to jest dobra koncepcja - a może coś z komplikacjami? |
Cenię sobie nie rzucającą się w oczy prostotę |
Cezar - 2012-04-24, 20:17
Blaz, daj linkę gdzie to kupić....
Na razie, na otarcie łez i zabicie tęsknoty mej
Blaz - 2012-04-24, 20:17
Myślę, że w każdej lepszej cukierni Ci zrobią.
Tomek - 2012-04-24, 20:17
To po serwisie czy przed?
Cezar, już współczuję ..
GrzecH - 2012-04-24, 20:18
Blaz napisał/a: | Tomek napisał/a: | GrzecH napisał/a: | i to jest dobra koncepcja - a może coś z komplikacjami? |
Cenię sobie nie rzucającą się w oczy prostotę |
Obrazek |
hmmmmm....ale z drugiej strony - lepszy taki "Sinn" niż wytatuowany Rolex
Cezar - 2012-04-24, 20:18
Tomek napisał/a: | po serwisie czy przed? |
W trakcie
Pamiętaj, że prędzej czy później każdy się trafi
Tomek - 2012-04-24, 20:19
Blaz napisał/a: | Myślę, że w każdej lepszej cukierni Ci zrobią. |
Koperta to utwardzany lukier? A co go napędza? Eta z marcepanu? Może być trwalsza od oryginału ..
Blaz - 2012-04-24, 20:20
Na pewno bardziej zjadliwa.
Ale to było preludium do wklejenia tego zdjęcia:
Woytec60 - 2012-04-24, 20:23
30 000?
Wyobraźnia mnie zawodzi...
Jeśli jednak autor wątku wręczy mi tę kwotę to obiecuję, że coś wybiorę.
I opiszę.
Cezar - 2012-04-24, 20:29
Blaz napisał/a: | preludium do wklejenia tego zdjęcia:
|
chomior - 2012-04-24, 20:31
Zmieniłem zdanie.
Za 30 klocków kupiłbym 30 procent tego klocka .
Ratler Wściekły I - 2012-04-24, 20:35
znaczy to cudo warte 90 tysi?
uwielbiam seiko i citki ale nie aż tak
chomior - 2012-04-24, 20:50
Gdzieś widziałem metkę na 28 tysi martfych preziów .
Ratler Wściekły I - 2012-04-24, 20:51
optycznie zegar podoba mi się ale cena już nie
Rudolf - 2012-04-24, 20:54
chomior napisał/a: | Gdzieś widziałem metkę na 28 tysi martfych preziów . | troszku trzeba dopłacić za historię rodem z kosmosu
Santino - 2012-04-24, 20:57
Tomek mnie zainspirował:
chomior - 2012-04-24, 20:59
@Reniferro, ciniol
Za własną kasę bym go nie kupił, ale zgodnie z założeniami naszej zabawy jak najbardziej .
Ewentualnie tego Landa pokazanego wcześniej, lub wersję 10th Anniversary.
Santino - 2012-04-24, 21:06
A może taki jednak:
tylko skończony
nick555 - 2012-04-24, 21:07
A ja jakieś Grand ( co się Smoczysko oblizywało), albo coś z Coruma, po prostu mi się podobywują.
Znalazłbym coś na bank.
Dominik - 2012-04-24, 21:07
Zmieściłbym się? Przymierzałem tę wersję, jedyny egzemplarz w Grecji, leżał mi Ale nie pamiętam ceny do końca, chyba z 8k euro?
prezesso - 2012-04-24, 22:12
a to jakaś limitka robiona na super original z epoki?
czy oryginał z tamtych lat? jeśli to drugie to się przyłączam!
Cezar - 2012-04-24, 22:15
Jeszcze heuer...bez tag`a
Ten lepsiejszy...
Dominik - 2012-04-24, 22:21
prezesso79 napisał/a: | a to jakaś limitka robiona na super original z epoki?
czy oryginał z tamtych lat? jeśli to drugie to się przyłączam! |
Obecna limitacja, ale jak widzisz robiona na wzór oryginału. Przez kilka detali i limitację (nie pamiętam ile sztuk) cena jest bodajże trzy razy wyższa, niż standardowego modelu. Wiadomo - stamdardowy myk. Niemniej muszę przyznać, że na żywo zdecydowanie ładniejszy, niż standard, jeśli porównać bezpośrednio oba z sobą. Przede wszystkim kolor tarczy.
Sebastian - 2012-04-24, 23:41
mój i splitowy
KLIK
Ratler Wściekły I - 2012-04-25, 00:01
z kostek to tylko Monaco mi pasi
jeżeli pominąć cenę
Musaszi - 2012-04-25, 09:09
Pogooglowałem sobie trochę w temacie i wynalazłem info, że sikora za 30k nosi sobie minister Sławomir Nowak (Ulysse Nardin Maxi Marine Chronometer).
Przy okazji z tekstu dowiadujemy się, że chińczycy uwielbiają śfajcarską kłalitę
"Jak wiemy minister Nowak musi negocjowac z wieloma zagranicznymi partnerami lub kontrahentami, takimi np. jak chinskie firmy budujace nam autostrady. W takich trudnych negocjacjach minister Nowak musi zachowac pewnien prestiz i pozycje negocjacyjna (wyboldowanie moje .
Okazuje sie ze w Chinach urzednicy na ministerialnym poziomie od lat nosza drogie szwajcarskie zegarki. Istnieje nawet katalog takich zegarkow, opracowany przez grupe chinskich blogerow, w ktorym to widnieja rozne modele Rolexa, Piageta, Omegi, Cartiera itd.
Chinscy urzednicy oddaja sie tej kosztownej szwajcarskiej pasji, pomimo tego ze pensja chinskiego ministra wynosi okolo 60.000 PLN rocznie.
Uwaga chinskich blogerow skoncentrowala sie na przyklad na chinskim odpowiedniku ministra Nowaka, ministrze kolei, panu Sheng Guangzu. Minister Guangzu posiada kilka zegarkow: Rolex Oyster Perpetual JustDate, Piaget Altipiano czy tez Omega Constellation.
Minister Guangzu byl wczesniej szefem Sluzby Celnej, wiec na pewno dobrze zna sie na zegarkach.
Minister Nowak i minister Guangzu na pewna znajda wspolny jezyk przy ewentualnych bilateralnych negocjacjach. Dlatego mamy taki dobry rzad fachowcow.
Rolex Oyster Perpetual JustDate na reku chinskiego ministra kolei:
zbyszke - 2012-04-25, 09:18
Bicolor pasuje mu do munduru .
Blaz - 2012-04-25, 09:22
Musaszi napisał/a: | Pogooglowałem sobie trochę w temacie i wynalazłem info, że sikora za 30k nosi sobie minister Sławomir Nowak (Ulysse Nardin Maxi Marine Chronometer).
Przy okazji z tekstu dowiadujemy się, że chińczycy uwielbiają śfajcarską kłalitę
|
Pacz pan, a my to już trzy lata temu pisaliśmy.
Pociąg do blichtru i pozerstwa jest ponadczasowy i ponadnarodowy.
Mam prośbę - żeby to nie poszło w kierunku "A ten celebrytek nosi to i to".
Santino - 2012-04-25, 09:23
Blaz napisał/a: | Mam prośbę - żeby to nie poszło w kierunku "A ten celebrytek nosi to i to". |
Dołączę się do prośby!
Musaszi - 2012-04-25, 09:26
Blaz napisał/a: |
Mam prośbę - żeby to nie poszło w kierunku "A ten celebrytek nosi to i to". |
Jasne, sorka za ten z lekka offtop
zbyszke - 2012-04-25, 09:32
Musaszi napisał/a: | Blaz napisał/a: |
Mam prośbę - żeby to nie poszło w kierunku "A ten celebrytek nosi to i to". |
Jasne, sorka za ten z lekka offtop |
To juz spamowac nie mozna ?
Santino - 2012-04-25, 09:37
Szpamować trzeba!
Ale szpamować też trzeba umieć
strix - 2012-04-25, 09:46
Aktualnie to bym znabyl i niewazne ze 10 tysi by przepadlo bo tak po taniosci oddaja jakos
s
Santino - 2012-04-25, 09:49
Calkiem ujdzie ten Tag
Szczególnie mechanizm mi się podoba
beceen - 2012-04-25, 09:50
ale ten grawer na deklu jakis taki nie bardzo...
Santino - 2012-04-25, 10:30
U mnie jest szkło
prezesso - 2012-04-25, 10:36
niemiecka precyzja, japońska technologia i szfajcarskie opakowanie - to jest dopiero WWW
Rudolf - 2012-04-25, 15:56
prezesso79 napisał/a: | niemiecka precyzja, japońska technologia i szfajcarskie opakowanie - to jest dopiero WWW | .. normalnie bajka
Maxio - 2012-05-13, 17:44
Santino napisał/a: | Calkiem ujdzie ten Tag
Szczególnie mechanizm mi się podoba |
...!@#$%, jeszcze słowo
|
|