|
Czwarty Wymiar ...world wide watches... |
|
Północna Granica - Aeronavigator
robinp - 2011-11-10, 11:23 Temat postu: Aeronavigator Witam koleżeństwo!
Wzrok mój ostatnio skierowałem na Aeronavigatora w wersji black, 47 mm, werk Mołnia, szkło mineralne. Czy ktoś z szanownych może taką maszynę posiada i pieści ją i jej koronkę codziennym kręceniem? Jeśli tak, bardzo proszę o opinie. Trochę się obawiam tych 47 mm, dotychczas największy zegar na mojej łapie to Marianna 44 i Sector 42. Pozostałe to "maleństwa", Oris 39 mm, Roamer takoż samo i Tissocik jeszcze mniejszy i maleńki Fortis 34 mm. Może jakieś zdjęcie nadgarstkowe? I to codzienne męczenie gwintu koronki podczas nakręcania... czy to trwale rozwiązanie? Czekam na opinie i z góry dzięki.
Poprawiłem zdjęcie - tutaj same lenie są i nie chce im się klikać
ALAMO - 2011-11-10, 11:40
Zakręcana koronka w zegarku z ręcznym naciągiem to zawsze słabe ogniwo. Jeśli będziesz ostrożny, a gwint nasmarowany i czysty - nie powinno być problemu.
O wymiarze się nie wypowiadam, musisz sam zmierzyć. Rozmiar to nie wszystko
Svedos - 2011-11-10, 12:02
Ja mam aeronawigatora , to jest kawałek zegarka i na ręce jest dosyć "spory" zakręcana koronka w Rosyjskich zegarkach to jest dosyć słaby punkt, ta w aeronawigatorze daję radę ale ze względu na kształt dosyć mocni "wgryza" się w nadgarstek.
selassje - 2011-11-10, 12:34
w aero gwinty są ok, miałem wersję z budzikiem, i tak wyglądała na moim nadgarstku
robinp - 2011-11-10, 13:37
selassje - no ładne cacko, że zacytuję klasyka, Maxa Paradysa. Zawsze co dwie koronki, to nie jedna! Dzięki wszystkim za informacje. A tak nawiasem, ostrożny staram się być, z rozmiaru fetysza nie czynię, a co do smarowania... zrobić samemu czy do fachowca się udać? Choć tę kwestię będę rozstrzygać, jeśli zegarek kupię.
ALAMO - 2011-11-10, 14:02
Po prostu nałóż trochę oliwy technicznej/oleju samochodowego na gwint, To wszystko.
kesek - 2011-11-10, 14:32
Może lepiej wazelinka/olej silikonowy? Tam może być uszczelka gumowa, ww. nie szkodzą gumie.
ALAMO - 2011-11-10, 14:41
Masz rację - zapomniałem że tam może byc oring.
Ja używam po prostu oleju do automatycznej skrzyni biegów, i całkiem przestałem się nad tym zastanawiać - w skrzyni są elementy gumowe, jak m krzywdy nie robi - to i uszczelce nie zrobi Ale prościej o smar sillikonowy w wiekszości domw.
Rudolf - 2011-11-10, 15:46
Problem z koronką i gwintem częściej zdarzał się w Amfibii czy Wodołazie .
Miedzy 44 mm MM a 47 navigatora nie powinno być bardzo dużej różnicy .
nick555 - 2011-11-10, 21:46
Oj, jednak bym powiedział że jest trochę. Anchar ma 48 i lepiej leży niż aero. Ale spoko, jak masz 17 i powyżej ( w nadgarstku ) powinno być znośnie.
bow - 2011-11-10, 22:17
Ten Aero leży super!!! Świetna maszyna!
robinp - 2011-11-11, 13:17
... ano mam powyżej 17 cm... Znakiem tego moje obawy co do układania się na łapie aero troszkę zmalały. Dzięki raz jeszcze za wszystkie odpowiedzi. Oczywiście jeśli ktoś jeszcze chciałby się wiedzą na temat tego łocza podzielić, będę wdzięczny. Smar silikonowy mam, sprawdziłem, więc mogę myśleć o zakupie zegara. Jak się ziści, to się pochwalę.
|
|