|
Czwarty Wymiar ...world wide watches... |
|
Warsztat - Skąd się bierze kurz w zegarku na tarczy ?
dwatch - 2011-04-20, 18:27 Temat postu: Skąd się bierze kurz w zegarku na tarczy ? Kilka miesięcy temu mój L&B miał śliczną i czyściutką tarczą. Potem zjawił się jakiś paproch , skąd diabli wiedzą, dzisiaj są jeszcze 3 czy 4 "kurze". Zegarek ma WR 10 atm i jest to prawdziwe bo był sprawdzany w L&B. Jak ten syf się do środka dostaje ? teraz trzeba go do spa oddać żeby go wyczyścili a o dobre spa w moich okolicach ciężko bardzo
Tomek - 2011-04-20, 18:34
Z Ety się kurzy
dwatch - 2011-04-20, 18:41
Tam nie ma ETY
chomior - 2011-04-20, 19:13
No to się kurzy z podrupki ETY
dwatch - 2011-04-20, 19:16
Wielkie dzięki kumotrom za wyjaśnienie
chomior - 2011-04-20, 19:21
E, no pewnie od strony mechanizmu coś przelazło.
Przecież pomiędzy mechanizmem a tarczą nie ma uszczelnienia.
PS. Udawaj, że nie widzisz tych paproszków
dwatch - 2011-04-20, 19:23
Kurka to mogło przeleźć szybciej to bum go jeszcze na gwarancji poprawił
Białe na czarnej tarczy - ciężko będzie.
Darecki - 2011-04-20, 19:28
Rozkręć, psiuknij powietrzem i po sprawie
chomior - 2011-04-20, 19:28
Znajdź jakiegoś w miarę dobrego zegarmistrza w Olsztynie. W końcu WR 10ATM to nie jakaś kosmiczna wartość i to się trzyma na pojedynczej uszczelce.
Każdy, KAŻDY profesjonalny zegarmistrz powinien sobie poradzić.
PS Ewentualnie przyjedź na zlot, znajdziesz co najmniej kilkunastu chętnych do usunięcia tych paprochów .
kubama - 2011-04-20, 19:45
chomior napisał/a: |
PS Ewentualnie przyjedź na zlot, znajdziesz co najmniej kilkunastu chętnych do usunięcia tych paprochów . |
Oczywiście przy okazji razem z mechanizmem albo co najmniej wskazówką sekundową.
A tak na poważnie to z paprochami pod szkiełkiem jest jak z motocyklistami na ulicy. Pojawiają się znikąd. Paproch mógł siedzieć gdziekolwiek i magicznie znalazł się teraz tam gdzie go najlepiej widać. WR nie ma tu nic do gadania. Takie prawo natury.
dwatch - 2011-04-20, 19:52
Jest dobry zegarmistrz w Olsztynie - KUCK ale jam mnie widzi to po chińskich turbinach dostaje dziwnych kolorów. No nic to pójdę go postresować znowu
Rudolf - 2011-04-20, 20:46
wszystkie paproch i opiłki z czasem dostają się z mechanizmu , wszak on z czasem się dociera trochę pyli i potem widać je na tarczy .
lastrad - 2011-04-20, 22:40
dwatch napisał/a: | Jest dobry zegarmistrz w Olsztynie - KUCK |
A u Sikory na Banditenstraße 29 byłeś?
ALAMO - 2011-04-21, 06:05
Dokładnie jak Rudolf mówi.
Każdy mechanizm trochę pyli. Ponieważ pracuje. Są takie, co się pylą bardziej
Svedos - 2011-04-21, 07:18
Eeeeeeeee, taaaaaaaaa
ALAMO - 2011-04-21, 07:20
Kłaaaalitaaaaa
|
|