|
Czwarty Wymiar ...world wide watches... |
|
Koledzy, Pomóżcie! - sklep Damast i Monster
jimmy - 2014-07-26, 13:11 Temat postu: sklep Damast i Monster Rok temu kupiłem w owym sklepie Mosntera. Kilka tygodni temu w zegarku przestała działać zmiana daty, tj. zegarek samoistnie nie zmienia dnia tygodnia ani liczby kolejnych dni. Czasami trafia w pół indeksu.
Zareklamowałem (zegarek jest jeszcze rok na gwarancji)
Otrzymałem zegarek po przeglądzie z opisem, iż w owym wszystko jest ok.............nie jest, ponieważ dalej nie zmienia daty lub trafia w połowę indeksu.
Sprzedający pisze: „Zegarek który Pan do nas przesłał był całkowicie sprawny i był wielokrotnie testowany pod kątem zmiany dat. Toteż reklamacja nie została uznana.
Zmiana dat odbywa się samoistnie, powoli w godzinach 10 - 4.
Data dni tygodnia jest dwujęzyczna - i zmienia się dwukrotnie. Proszę się zapoznać z instrukcją obsługi, która była dołączona do zegarka.
Jeżeli chce Pan "naprawiać" sprawny zegarek, to tylko na swój koszt. „
Co robić.................................użerać się dalej ze sprzedającym, ponieważ towar jest na gwarancji, czy odpuścić.
Pozdrawiam
Jacobi - 2014-07-26, 13:18
ale szuje i nicponie
może niech zobaczy dobry majster u Ciebie, jak takowego posiadasz.
jimmy - 2014-07-26, 19:12
........tak pewnie zrobię
Jacobi
Apa13 - 2014-07-26, 19:17
Mozesz zrealizowac gwarancje w punkcie serwisowym Seiko np w TT
Jacobi - 2014-07-26, 19:54
może to jeszcze lepszy pomysł
jimmy - 2014-07-28, 08:18
.........tak zrobię
|
|