Czwarty Wymiar
...world wide watches...

Koledzy, Pomóżcie! - MilitaryTime-problem z zakupem portugalca

witekg - 2013-07-06, 19:50
Temat postu: MilitaryTime-problem z zakupem portugalca
Cześć Kumotrzy.
Jako nowy pilnie czytałem forum (jak się okazało nie dość pilnie) i postanowiłem samodzielnie kupić zegarek. Początkowo miała to być Mewa M177s, ale miałem tremę przed korzystaniem z usług pośredników taobo (słaby angielski).
Na pierwszy ogień poszedł więc portugalczyk który też bardzo mi się podoba. Znalazłem go na stronie sklepu MilitaryTime. http://www.jacksontse.com...?product_id=442
Uznałem że dam radę i :
1. 16.06. dokonałem wpłaty przez PayPal
2. 17.06. MilitaryTime potwierdza otrzymanie wpłaty i obiecuje wysłanie wysłanie przedmiotu 27.06. i dosłanie tracking number

3. 30.06. Grzecznie przypominam się (bo Jakson się nie odezwał) i proszę o wysyłkę zegarka i podanie numeru przesyłki.

4. 30.06. 3 godziny po moim emailu Jakson opisał " sorry we will send this week because of no stock"
5. 6.07.(dzisiaj) dostaję kolejną wiadomość "sorry no stock for HW84, pls wait."

Prośba do Kolegów o radę co dalej robić ?

maciek - 2013-07-06, 19:56

Jackson to łajza, wielkrotnie było o tym pisane. ;) Atakuj mailami i bądź dobrej myśli. :popcorn:
witekg - 2013-07-06, 20:08

Wiem, wiem moja wina. Już po zakupie doczytałem że interesy z Jacksonem to nic dobrego, choć wcześniej z nim handlowano. Cóż, mądry Witek po szkodzie.
Teraz nie będę pyszałkiem i następny zakup będę konsultował z Kumotrami.
Dzięki Maciek za dobre słowo.
Pozdrawiam.

goTomek - 2013-07-06, 20:19

Minęły 3 tygodnie, jak nie chcesz dłużej czekać to zgłaszaj spór do PP - może to go trochę zmotywuje :)
A jak jestes cierpliwy, to poczekaj jeszcze (max 2 tygodnie), molestuj go mailami co drugi dzień, możesz postraszyć że rozpoczniesz spór w PP...
Ale ja bym zgłosił już teraz, niecierpliwy jestem i gdyby mnie ktos tyle trzymał w niepewności bym się wkurzył.

witekg - 2013-07-06, 20:52

Poczekam jeszcze tydzień. W poniedziałek wyślę mejla i wspomnę o sporze w PP.
Czy prosić go później (po tygodniu) o zwrot kasy, czy rozpoczynać spór w PP ?

bow - 2013-07-06, 21:21

Rozpoczynać spór.
Grizzly - 2013-07-06, 21:35

bow napisał/a:
Rozpoczynać spór.


+1000

witekg - 2013-07-06, 21:54

Dzięki Koledzy.
Mam nadzieję rozpoczęty spór skłoni go do wysłania zegarka. Ten Portugalczyk podoba mi się bardzo, zwłaszcza że to będzie ( o ile będzie ) mój pierwszy chińczyk.

Dodano 9.07.
C.d. z Military Time.
8.08. w poniedziałek wieczorem przypomniałem się Jacksonowi i o dziwo dzisiaj rano o 0 7 z minutami dostałem emaila o treści: here you go i 13-nasto znakowy numer. Dosyć zdawkowa informacja, niemniej świadcząca chyba o wysłaniu zegarka.
I o godz. 18 kolejny email o treści : "Thank you for your purchase. The items have been shipped from Hong Kong.

Normally, it takes about 1 - 2 weeks to arrive. Occasional delays due to customs and Air Mail service." Z powtórnym podaniem tracking number i podanym linkiem do strony: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
Wpisałem tam ten numer ale nic się nie dzieje.
Możecie Kumotry doradzić co dalej?
Edytowano 14.07.
9.07. otrzymałem number tracking i do dziś tj. 14.07. jest on nieaktywny. Sprawdzam go w górnym okienku strony:http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
Czy pisać do Jacksona czy poczekać 2 dni?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group